dimecres, 25 de març del 2015

Costa Atlàntica!!

Després de recórrer tants quilòmetres als peus dels Andes finalment arribava a la costa atlàntica, a Puerto Madryn!


Des d'aquí vaig encaminar-me a la Península Valdés, a uns 100km de Puerto Madryn...


Aquí, durant tot l'hivern, el golf s'omple de balenes que venen a reproduïr-se, però jo arribava fora de temporada, així que no podria disfrutar d'aquest espectacle. Tot i així vaig viatjar fins a la Punta Norte de la Península per veure llops marins (aquí els hi diuen així als que per a mi...sempre han sigut lleons marins..?) i de pas a provar sort i veure alguna orca venint a caçar-ne algun!!








I després de molta espera i espectativa...en un moment de marea alta van aparèixer orques amb gana! Aquí és l'únic lloc en el món en que les orques arriben a varar-se de forma intencionada, arriscant-se a morir, per alimentar-se i alimentar a les seves cries!




I a falta de poder veure balenes en viu i en directe...vaig poder apreciar les seves dimensions!


I després de disfrutar d'uns dies a Puerto Piràmides i tot el seu entorn, vaig seguir fent via de nou en direcció a Bahía Blanca, fent una paradeta al poblet "Las Grutas"...


I finalment vaig encaminar-me a Bahía...on m'esperava una càlida acollida!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada